Szkolenie Excel dla HR

Mamy dobrą wiadomość! Po pomyślnym przyjęciu naszych pierwszych kierunkowych szkoleń dla księgowości chcielibyśmy zaprosić Was na następne. Tym razem pokażemy Ci kilka rozwiązań obliczeniowych i do zarządzania danymi. Dlatego rozpoczynamy szkolenie Excel dla HR. W tym artykule przybliżymy zakres takiego przykładowego szkolenia. Oczywiście zawsze szczegółowy i ostateczny plan kursu ustalamy z klientem. Planujemy stworzyć więcej serii takich jak ta konkretna i będą one dedykowane różnym działom firm i przedsiębiorstw oraz korporacji. Dodatkowo pokażemy Ci kilka rozwiązań, ciekawostek i różnych sztuczek ze wszystkich poziomów. Dlatego nie musisz się martwić, że będziesz się nudzić lub nie rozumiesz tematu. Dodatkowo HR jest często działem anglojęzycznym w Polsce, a nawet po prostu zagranicznym. Dlatego takie szkolenie oferujemy również w j. angielskim, o czym możecie przekonać się pod koniec artykułu.

Do czego przydaje się Excel w dziale Human Resources?

Zaczynamy od nowej serii szkoleń dedykowanych dla poszczególnych działów. Każdy dział ma swoje zapotrzebowanie. Dlatego każdy rodzaj szkoleniami swój bazowy zakres i tematy dodatkowe specyficzne dla działu. Takie szkolenie to zawsze część teoretyczna, część praktyczna oraz ta szczególna, czyli pytania/odpowiedzi i rozwiązania.

Uczymy pracy na dużych ilościach danych i aktualizacji narzędzi korzystających z danych źródłowych. Uczymy zarzadzania danymi kontroli poprawności danych. Dodatkiem do szkolenia jest tworzenie szablonów, ankiet, druków i formularzy w Excelu. Oczywiście wszystkie podstawowe informacje odświeżymy, uzupełnimy, i uporządkujemy pod kątem pracy na stanowisko w dziale HR. A jeśli trzeba to przerobimy wszystko od podstaw.

Szkolenie Excel dla HR

Kurs Excel dla HR - charakterystyka

Szkolenie Excel zawsze zaczynamy od wprowadzenia. Jednocześnie weryfikujemy razem z kursantem jego aktualną wiedzę. Następnie uzupełniamy, systematyzujemy i korygujemy. Omawiamy temat na zasadzie ogólnego zarysu aby kursant znał kolejność tematów na zasadzie agendy i przystępujemy do pracy.  Jeśli pojawiają się pytania, kursant może śmiało zadawać. Odpowiadamy na bieżąco jeśli pytanie mieści się w zakresie danego bloku tematycznego. Jeśli nie, wtedy wplatamy odpowiedź odpowiedzi w tok zajęć w odpowiednich taktycznie miejscach. Niektóre fragmenty zagadnień opracowane są w formie krótkich materiałów przypominających, do których kursant ma dostęp po szkoleniu. Jak również otrzymuje on materiały szkoleniowe w postaci skryptu i arkuszy do ćwiczeń - wszystko jest ustalane w pierwszym dniu szkolenia. Szkolenie Excel dla HR zawiera między innymi takie specjalistyczne zagadnienia jak: jak zagospodarować dane w dziale HR praca z pracodawcami i kontrahentami praca z dużą ilością danych, walidacja i aktualizacja danych jak koordynować zapotrzebowanie na pracowników, rekrutację, zespoły i książkę adresową i wiele innych charakterystycznych opcji Excela dla tego konkretnego działu.

  • Fukcje dat i czasu
  • Zarządzanie dużymi bazami danych
  • zaawansowane formatowania warunkowe i sortowania
  • Kontorle czasu i terminów
  • współdzielenie skoroszytó i arkuszy
  • Import i aktualizacja baz danych
  • Wyświetlanie wyników w żądanej formie bez użycia paska narzędzi

Kursy organizujemy w Warszawie i innych dużych miastach Polski, w naszej siedzibie, u klienta, lub we wcześniej uzgodnionej lokalizacji. Dla grup, kursantów indywidualnych, jak również online. Jesteśmy elastyczni terminowo - szkolimy w tygodniu,
jak również w weekendy i popołudniami.

Oferujemy również pomoc techniczną, na miejscu u klienta,
po dostarczeniu nam sprzętu lub online.

Polecamy pozostałe nasze kursy:

Kontakt:

Grzegorz Sobótka 603377273
g.sobotka@grandkom.pl
Facebook