Excel na rozmowie o pracę

Wakacje, odpoczynek, urlopy a my o rozmowach kwalifikacyjnych i pracy? Tak. Rekruterzy i szefowie firm, jak również korporacji doskonale wiedzą, że sezon wakacyjny to rotacje na stanowiskach. Jest to również dobry moment na pozyskanie młodych pracowników, zaraz po studiach i rozpoczęcie z nimi pracy np. od września, gdy już się wyszaleją po zakończonej sukcesem edukacji. Również wielu pracowników, mając dobre relacje w pracy czeka z odejściem przez sezon wakacyjny na  zatrudnienie pracownika na ich miejsce. Dlatego warto skorzystać z takich okazji przygotować się dobrze do rozmowy kwalifikacyjnej. Jeśli w wymaganiach przyszłego pracodawcy są wymienione prace biurowe, w szczególności korespondencja, ewidencje i harmonogramy, bilanse itp. słusznym krokiem jest opanowanie najpopularniejszego programu do takich zadań. Jest nim program z arkuszami kalkulacyjnymi od Microsoft. Excel na rozmowach o pracę, gdy mamy wykonywać czynności biurowe i administracyjne wcale nie jest taką rzadkością. Każde ukierunkowane i dobrze dobrane szkolenie procentuje. Natomiast podnoszenie kwalifikacji jest mile widziane przez pracodawców.

Jak widzi to pracodawca, a co my możemy zrobić?

Inwestycja w dobrego pracownika opłaca się, a dodatkowo wkład w poprawę umiejętności obsługi MS Excel będzie Twoim niewątpliwym atutem na rozmowie kwalifikacyjnej. Excel na rozmowie o pracę pojawia się przy rekrutacji do pracy z dużymi ilościami danych, od sekretariatu po wydział Policji. Ponadto umiejętność obsługi Excela nie uchodzi uwadze dobrego pracodawcy, ponieważ Excel uchodzi za specjalistyczne narzędzie wymagające magicznych umiejętności.

Z innej jednak strony, jeśli użytkownik samodzielnie opanowywał funkcje, to rozmowa o pracę potrafi zestresować. Nauczymy jak skutecznie ugryźć Excel na rozmowach rekrutacyjnych! Uczymy w bezstresowej atmosferze. Dlatego zachęcamy do udziału w szkoleniach „MS Excel – rozmowa rekrutacyjna”. Pomożemy też jasno określić poziom zaawansowania, dzięki czemu będziesz mógł spójnie zaprezentować umiejętności. Zatem zapraszamy serdecznie wszystkich zainteresowanych! Przerobimy najczęstsze pytania z rozmów kwalifikacyjnych, jak również przeprowadzimy symulację takiej rozmowy. Skąd wiemy o skuteczności takiego trybu? Ponieważ nasi instruktorzy pamiętają swoje rozmowy kwalifikacyjne, my pamiętamy ich ubiegających się o pracę. Ponadto im więcej ćwiczeń i symulacji rozmów tym spokojniej kandydat przejdzie rekrutację, a to też działa na plus.

Jak wygląda szkolenie prezentujące Excel na rozmowie o pracę?

Szkolimy w małych grupach lub indywidualnie, w obu trybach również online.
W siedzibie naszej firmy lub u klienta w dogodnych terminach i wymiarze godzin. Ponadto dostosowujemy program do indywidualnych potrzeb klienta.
Szkolimy w Warszawie i w największych miastach Polski w całym kraju.

Poziomy szkoleń:

Excel na rozmowie o pracę
  • Podstawowy – obejmuje zapoznanie użytkownika z programem, pozwala opanować funkcje niezbędne do prostych zadań. Przede wsazystkim jednak osfojenie z programem, wpojenie zasad korzystania i narzędzi, tak aby użytkownik mógł bez nerwów i świadomie pracować.
  • Średni – ukierunkowany na zadań, jakie uczestnik ma wykonywać w pracy. Są to średniej trudności funkcje, które pozwalają sprawnie uzyskać przejrzyste i użyteczne wyniki, jak również uczy znajdować i korygować błędy. Pokażemy też jak wstawić diagramy, odnośniki, średnio złożone tabele itp.

Kursy organizujemy w Warszawie i innych dużych miastach Polski, w naszej siedzibie, u klienta, lub we wcześniej uzgodnionej lokalizacji. Dla grup, kursantów indywidualnych i online. Jesteśmy elastyczni terminów, szkolimy w tygodniu, w weekendy i popołudniami.

Oferujemy również pomoc techniczną, na miejscu u klienta,
po dostarczeniu nam sprzętu lub online.

Polecamy pozostałe nasze kursy:

Kontakt:

Grzegorz Sobótka 603377273
g.sobotka@grandkom.pl
Facebook